Provide Free Samples
img

L'interruzzione di l'energia hà colpitu a Cina, minacciatu l'ecunumia è u Natale

Da KEITH BRADSHER u 28 di settembre di u 2021

DONGGUAN, Cina - I tagli di energia è ancu i blackouts anu rallentatu o chjusu e fabbriche in tutta a Cina in i ghjorni recenti, aghjunghjendu una nova minaccia à l'economia di rallentamentu di u paese è potenzialmente snarling ulteriormente e catene di fornitura mundiale prima di l'affollata stagione di shopping di Natale in Occidente.
L'interruzioni si sò ripresentate in a maiò parte di a Cina orientale, induve a maiò parte di a pupulazione vive è travaglia.Certi amministratori di l'edifiziu anu disattivatu l'elevatori.Alcune stazioni di pompamentu municipali anu chjusu, incitendu una cità à urge à i residenti à almacenà acqua extra per i prossimi mesi, anche se dopu hà ritiratu u cunsigliu.

Ci hè parechje ragioni per chì l'electricità hè di colpu in poca fornitura in gran parte di a Cina.Più regioni di u mondu si riaprenu dopu i blocchi indotti da una pandemia, aumentendu assai a dumanda per e fabbriche d'esportazione di l'electricità in Cina.

A dumanda d'esportazione per l'aluminiu, unu di i prudutti più intensivi d'energia, hè stata forte.A dumanda hè stata ancu robusta per l'azzaru è u cimentu, centrale à i vasti prugrammi di custruzzione di a Cina.

Cume a dumanda di l'electricità hè cresciuta, hà ancu spintu u prezzu di u carbone per generà quella electricità.Ma i regulatori chinesi ùn anu micca lasciatu chì e utilità aumentanu i tassi abbastanza per copre u costu crescente di u carbone.Allora e utilità sò state lenti per operare e so centrali per più ore.

"Quest'annu hè u peghju annu da quandu avemu apertu a fabbrica quasi 20 anni fà", disse Jack Tang, direttore generale di a fabbrica.L'ecunomisti anu previstu chì l'interruzzioni di a produzzione in fabbriche chinesi renderanu più difficiuli per parechje magazzini in l'Occidenti per rifornisce i scaffali vioti è puderanu cuntribuisce à l'inflazione in i prossimi mesi.

Trè cumpagnie di l'elettronica taiwanesi cumerciu publicamente, cumprese dui fornitori à Apple è unu à Tesla, anu publicatu dichjarazioni dumenica sera avvistendu chì e so fabbriche eranu trà quelli affettati.Apple ùn avia micca cumentu immediatu, mentri Tesla ùn hà micca rispostu à una dumanda di cummentariu.

Ùn hè micca chjaru quantu durà u crunch di u putere.I sperti in Cina anu previstu chì i funzionari cumpensàvanu alluntanendu l'electricità da l'industrii pesanti intensivi d'energia cum'è l'azzaru, u cimentu è l'aluminiu, è anu dettu chì puderia risolve u prublema.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021